Fraktpolicy
Viktig information:
- Beställningar behandlas inom 1 - 2 arbetsdagar (måndag till fredag)
- Efter leverans tar det cirka 4 - 6 arbetsdagar (måndag till fredag)
- Sista beställningstid är kl. 16:00 CEST
- Vi erbjuder gratis leverans på alla beställningar inom Sverige
Leverans
När du har lagt din beställning får du ett bekräftelsemejl från oss som innebär att vi har börjat behandla din beställning. Detta tar vanligtvis 1 - 2 arbetsdagar (måndag till fredag). När det är klart överlämnar vi paketet till ett budföretag och skickar ett mejl med spårningsinformation. Du kan förvänta dig att ditt paket kommer inom 4 - 6 arbetsdagar (måndag till fredag). För närvarande erbjuder vi gratis frakt på alla beställningar inom Sverige.
Förseningar
Om den maximala tiden för orderhantering och leverans har gått ut och din beställning fortfarande inte har kommit fram, behöver du inte oroa dig. Vänta upp till 2 arbetsdagar (måndag till fredag) och glöm inte att använda din spårningskod. Om ditt paket fortfarande inte har kommit fram, kontakta oss och ange ditt ordernummer. Vi kommer då att undersöka var problemet ligger och varför leveransen är försenad.
Avbeställningar
Om du behöver avbeställa en beställning, vänligen mejla oss på kundservice@miralina.se så snart som möjligt. Avbeställningar kan inte behandlas när beställningen redan har förberetts för leverans.
Skadade eller felaktiga varor
Vi ber om ursäkt om du har fått en felaktig eller skadad vara. Vänligen skicka bilder på problemet till kundservice@miralina.se så löser vi det så snabbt som möjligt.
Information om företag
Mira Lina drivs av Hecommerce Limited, ett företag registrerat i Förenade kungariket.
Organisationsnummer: 16300613
DUNS-nummer: 233594814
Adress:
71-75 Shelton Street
London WC2H 9JQ
Kundtjänstens öppettider: Måndag till fredag: 9:00 - 17:00 CEST
- E-post: kundservice@miralina.se
- Telefonnummer: +447451293003