Vanliga frågor

Kan jag returnera en vara?

Ja, oavsett anledning har du 30 dagar från leveransdatumet på dig att returnera varorna. Efter 30 dagar accepterar vi inte längre returer. Se vår Retur- och återbetalningspolicy för mer information.

Är det möjligt att byta en vara?

Ja, det går bra. Om du vill byta en vara mot en annan variant (storlek, modell etc.) ber vi dig först skicka ett e-postmeddelande till kundservice@miralina.se med dina beställningsuppgifter och din begäran om byte. Du kan endast byta oanvända och otvättade varor inom 30 dagar från leveransdatumet.

Kan jag avbeställa min beställning?

Ja, om du behöver avbeställa en beställning, vänligen mejla oss på kundservice@miralina.se så snart som möjligt. Avbeställningar kan inte behandlas när beställningen redan har förberetts för leverans.

Hur mycket kostar frakten?

Vi erbjuder gratis frakt på alla beställningar inom Sverige. Se mer information om leverans i vår Fraktpolicy.

Information om företag
Mira Lina drivs av Hecommerce Limited, ett företag registrerat i Förenade kungariket.

Organisationsnummer: 16300613
DUNS-nummer: 233594814

Adress:
71-75 Shelton Street
London WC2H 9JQ

Kundtjänstens öppettider:
Måndag till fredag:
9:00 - 17:00 CEST

E-post: kundservice@miralina.se
Telefonnummer: +447451293003